Zahtjev za odobrenje umanjenja zakupnine

(umanjenje plaćanja zakupnine zakupnicima prostora kojima upravlja Grad Rijeka)

Rokovi za dostavu zahtjeva

  • Zahtjev za odobrenje umanjenja zakupnine zaprimat će se od 17. lipnja 2021. do zaključno 25. lipnja 2021. godine u 23:59 h.

 


Za ispunjavanje obrasca registrirajte se ili prijavite u Informacijski servis Grada Rijeke

 

Poveznica: Informacijski servis Grada Rijeke  

Upute za korištenje Informacijskog servisa Grada Rijeke možete pronaći OVDJE.

  • Novi korisnik koji nema korisnički račun u Informacijskom servisu Grada Rijeke  mora izvršiti registraciju u sustav. 

  • Registracija se izvršava na način da korisnik upisuje svoje osobne podatke, te sam odabire svoje korisničko ime i lozinku za prijavu u sustav.

  • Nakon popunavanja svih podataka na upisanu email adresu korisnik će dobiti aktivacijski link kojeg je potrebno potvrditi kako bi se dovršila registracija i aktivirao korisnički profil.

  • Nakon registracije i prijave potrebno je u dijelu ''Obrasci'' pronaći kategoriju ''Kultura'', odabrati obrazac prijave „ Poticanje književnog stvaralaštva“. 

  • ​Nakon ispunjavanja e-Obrasca dodaju se prilozi sa ostalom potrebnom dokumentacijom. Broj priloga ne može biti veći od 10.

  • Postojeći korisnik u sustav ulazi upisom svojeg korisničkog imena i lozinke, te odabirom akcije 'Prijava'.


Za sva pitanja u svezi umanjenja/oslobađanja plaćanja zakupnine možete se obratiti na email adresu: mjerepomocizakupnina@rijeka.hr.

  • Tehnička i korisnička podrška (ukoliko imate problema s prijavom u sustav, ispunjavanjem obrazaca)
  • Telefon: 209 - 647 
  • Radno vrijeme:​ ponedjeljak - petak od 8-16h
  • email: isgr@rijeka.hr